Zastanawiasz się, czy automatyzacja naprawdę może przynieść wymierne korzyści w codziennej pracy? Poznaj najważniejsze powody, dla których warto postawić na nowoczesne rozwiązania i uwolnić zespół od żmudnych, powtarzalnych zadań.
Wyeliminowanie ręcznego wprowadzania danych, raportowania czy wysyłania powtarzalnych wiadomości pozwala Twojemu zespołowi skupić się na kluczowych celach biznesowych.
Automatyczne systemy zmniejszają ryzyko pomyłek ludzkich, co oznacza mniej poprawek i reklamacji w przyszłości.
Automatyzując obsługę zgłoszeń czy fakturowanie, skracasz czas reakcji i podnosisz satysfakcję klientów.
Raz wdrożona automatyzacja pozwala Ci skalować działania bez proporcjonalnego zwiększania zatrudnienia.
W jakich dziedzinach automatyzacja może przynieść największe korzyści? Poznaj przykładowe obszary, w których nowoczesne narzędzia i rozwiązania usprawniają pracę, obniżają koszty i poprawiają efektywność Twojego zespołu.
Automatyczne systemy ticketowe, chat-boty do szybkiej reakcji na zapytania, zintegrowane bazy wiedzy.
Generowanie ofert, przypomnienia o niezakończonych transakcjach, raporty sprzedażowe.
Wystawianie i wysyłka faktur, monitorowanie płatności, synchronizacja dokumentów z systemami księgowymi.
Automatyczne filtrowanie CV i generowanie listy kandydatów spełniających wybrane kryteria.
Automatyczne alerty o zbliżających się terminach, synchronizacje z kalendarzami, generowanie podsumowań postępów. Przypisywanie zadań do członków zespołu na podstawie ich kompetencji.
Automatyczne generowanie zgłoszeń serwisowych oraz przypisywanie ich do odpowiedniego działu. Wysyłka ankiet z prośbą o ocenę zadowolenia klienta po zakończeniu obsługi.
Zapraszamy na 30 minutową bezpłatną konsultację. Podczas rozmowy odpowiemy na Twoje pytania oraz wątpliwości dotyczące automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz opowiemy o aktualnych możliwościach.
Wyeliminowanie ręcznego wprowadzania danych, raportowania czy wysyłania powtarzalnych wiadomości pozwala Twojemu zespołowi skupić się na kluczowych celach biznesowych.
Automatyczne systemy zmniejszają ryzyko pomyłek ludzkich, co oznacza mniej poprawek i reklamacji w przyszłości.
Automatyzując obsługę zgłoszeń czy fakturowanie, skracasz czas reakcji i podnosisz satysfakcję klientów.
Raz wdrożona automatyzacja pozwala Ci skalować działania bez proporcjonalnego zwiększania zatrudnienia.
Chcesz zobaczyć, jak wygląda automatyzacja w codziennej praktyce? Poniżej znajdziesz konkretne scenariusze – od automatycznego zbierania leadów w systemie CRM po monitorowanie płatności – które możesz wdrożyć we własnej firmie.
Jak to działa? CRM automatycznie śledzi status zamówień i kontaktów z klientami, aktualizując dane w czasie rzeczywistym. Twoi pracownicy mogą zobaczyć, na jakim etapie jest zamówienie i bez problemu śledzić historię każdego klienta.
Jak to działa? Kiedy klient zapisuje się na konsultację, automatyczny system wysyła potwierdzenie i informacje o dalszych krokach, co zwiększa zaangażowanie i zaufanie klienta. Następnie system może wysyłać przypomnienia o zbliżającym się terminie oraz follow-upy po konsultacji.
Jak to działa? System może automatycznie grupować klientów na podstawie branży w której działają, dochodów, wielkości firmy. Dzięki temu każda grupa otrzymuje odpowiednie oferty, zwiększając szanse na sprzedaż.
Jak to działa? System może automatycznie wysyłać SMS-y lub e-maile przypominające klientom o zaplanowanych wizytach lub spotkaniach. To zmniejsza ryzyko no-show i poprawia organizację pracy.
Jak to działa? System może automatycznie generować spersonalizowane oferty i wysyłać je e-mailem. To oszczędza czas Twojego zespołu sprzedaży i przyspiesza cały proces.
Jak to działa? System chatbotów lub automatycznych e-maili może odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, takie jak godziny otwarcia czy polityka zwrotów. To odciąża zespół obsługi klienta i pozwala na szybszą obsługę.
Jak to działa? Po zakończeniu obsługi klienta system automatycznie wysyła e-mail z prośbą o ocenę jakości usługi lub oferuje dodatkowe produkty/rozwiązania. Takie rozwiązanie może zwiększyć sprzedaż i pomaga budować relację długoterminową.
Jak to działa? Po zakończeniu usługi lub zaksięgowaniu transakcji system automatycznie generuje fakturę i wysyła ją do klienta. Zmniejsza to ryzyko błędów i przyspiesza obieg dokumentów.
Jak to działa? Automatyzacja może obejmować zbieranie danych o wydatkach firmy i automatycznie wysyłać je do księgowych. Dzięki temu księgowi mogą szybciej przygotowywać bilanse i raporty finansowe.
Jak to działa? System może automatycznie wysyłać przypomnienia do klientów o zaległych płatnościach, a także śledzić terminy płatności. Dzięki temu unikasz ręcznego nadzorowania zaległych faktur.
Zapraszamy na konsultację. Podczas konsultacji odpowiemy na Twoje pytania oraz wątpliwości dotyczące automatyzacji procesów oraz opowiemy o aktualnych możliwościach.
Zapisz się na konsultacjęPomagamy zidentyfikować kluczowe obszary w Twojej firmie, które mogą zostać usprawnione lub zautomatyzowane. Wspólnie wybieramy najbardziej efektywne rozwiązania dla Twojego biznesu.
Praktyczne szkolenie dla zespołów, podczas którego pokażemy jak możesz samodzielnie wdrożyć automatyzację Twoich procesów biznesowych, tak aby zautomatyzować powtarzalne zadania w Twojej firmie.
Praktyczne szkolenie dla zespołów, podczas którego pokażemy jak najnowsze narzędzia z dziedziny AI moga być wykorzystywane w codziennej pracy. Szkolenie bazuje na wielu praktycznych przykładach, które mogą być wdrożone w Twojej firmie.